Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu ötən il 88,000 ton məhsulu tarladan marketə gətirib

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu ötən il ərzində 88,000 tonluq meyvə-tərəvəzin fermerlərdən alışını həyata keçirib. Qrup hazırda 120 fermerin məhsulunu öz mağazalarında müştərilərə təqdim edir. Əməkdaşlıq sayəsində “Araz” və “OBA” mağazalarında müştərilərin ağız dadına uyğun yerli məhsullar mümkün münasib qiymətə təqdim edilir.

Ötən il ərzində 100-dən çox əkin sahəsində isə fermerlərlə əməkdaşlıq imkanları müzakirə edilib. Şirkətlər Qrupu eyni zamanda məhsul əkininin effektiv planlaşdırılması, məhsulların düzgün qablaşdırılması və doğru şəraitdə daşınması ilə bağlı dəstək olub, beləliklə, məhsul israfı minimuma endirilib. Fermerlərlə əməkdaşlığın “qızıl qayda”sı isə məhsullarının satışı müqabilində ödənişlərin vaxtında edilməsidir. Nəticədə yerli fermerlər öz məhsullarını daha geniş satış şəbəkəsinə birbaşa təqdim etmək fürsəti əldə ediblər.

Mingəçevir və Salyanda Veysəloğlu Şirkətlər Qrupuna məxsus yerli saxlama məntəqələri və həmçinin “Şəmkir Aqroparkı”nda xüsusi məhsul qəbulu məntəqəsinin mövcudluğu həmin regiondakı fermerlərin işini asanlaşdırıb. Belə ki, istehsalçıların vaxt və pul sərf edib Bakıya gəlməsinə ehtiyac qalmayıb, onlar məhsullarını satmaq üçün yaşadıqları ərazidə Şirkətlər Qrupuna təqdim edə biliblər.

“Araz” və “OBA” mağazalarında alıcılar xüsusilə alma, armud, limon, pomidor, xiyar, badımcan, kartof, soğan, sarımsaq, kök, kələm, çuğundur növləri üzrə qiymət və yerli dad fərqini rahatlıqla anlaya bilərlər.

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu ilə əməkdaşlıq etmək istəyən fermerlər +994559002424 nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərlər. Qrupun niyyəti müştəriləri mümkün münasib qiymətə və təbii məhsullarla təmin etmək, həmçinin kiçik və orta təsərrüfat subyektlərinə dəstək olmaqdır. Beləliklə, Qrup həm müştərilər, həm zəhmətkeş fermerlər üçün, ümumilikdə isə ölkə üçün dəyər yaratmağa davam edir.

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu pərakəndə, distribusiya, logistika və istehsalat daxil olmaqla, tədarük zəncirinin müxtəlif sahələrini əhatə edən çoxşaxəli FMCG (gündəlik istehlak malları) qrupudur. Şirkətlər Qrupunun fəlsəfəsi ölkə iqtisadiyyatı və əhali üçün dəyər yaratmaqla qida təhlükəsizliyi və ərzaq təminatının davamlılığına nail olmaqdır.

Date
3 February 2023
Related News
17 August 2021

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu iyul ayı üzrə Pərakəndə İndeksini açıqlayıb

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu aylıq təqdim edilən “Veysəloğlu Pərakəndə İndeksi” vasitəsilə məlumatları ictimaiyyətlə açıq paylaşmaqla müştərilərə istehlak səbətlərini planlayan zaman dəstək olmağı hədəfləyir.İndeks göstəricilərinə Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunda istehlak məqsədi ilə məhsul alan bütün müştərilərin ən çox aldığı 4317 məhsul daxil edilib. Bu siyahıya qısa müddətli istifadəyə yararlı istehlak məhsulları (təzə qida), qida, spirtli və spirtsiz içkilər, həmçinin tütün məmulatları daxildir. İndeksin hesablanması zamanı satış miqdarlarına görə hər kateqoriyaya ağırlıq veririlir. Nəticədə müştərilərin orta illik və aylıq qiymət dəyişikliyi tempini izləmək mümkün olur.“Veysəloğlu Pərakəndə İndeksi”-nə daxil edilən məhsulların qiymətində 2021-ci ilin iyul ayında 2020-ci ilin iyul ayı ilə müqayisədə 4,8% artım müşahidə edilir. Belə ki, 2021-ci il iyul ayında 2020-ci ilin iyul ayı ilə müqayisədə təzə qida məhsullarında 1,2%, qida və spirtsiz içkilərdə 8,2%, alkoqol və tütün məmulatlarında isə 5,5% artım olub.Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunun missiyası cəmiyyəti təmiz, sağlam, münasib qiymət və keyfiyyətə gündəlik istehlak malları ilə təmin etməkdir. Təqdim olunan pərakəndə satış indeksi göstəricilərinə əsasən aydın olur ki, Şirkətlər Qrupu bazarda münasib və maksimum sabit qiymət siyasəti aparmaqla öz missiyasına xidmət edir.

6 September 2021

Veyseloglu Group of Companies announced the Retail Index for August

The Veyseloglu Retail Index includes the most purchased 4,317 products by customers of Veyseloglu Group of Companies. This index includes fresh food (FMCG), food and non-alcoholic beverages, alcohol and tobacco products. Each category is weighed according to sales volumes. As a result, it is possible to track change in average annual and monthly product prices.Compared to August 2020 in August 2021 the product prices included in the "Veyseloglu Retail Index" increased by 6.1%. Compared to August 2020 in august 2021 there was an increase by 4.0% in fresh food, 8.5% in food and non-alcoholic beverages and 5.6% in alcohol and tobacco products.The mission of Veyseloglu Group of Companies is to provide society with fresh, healthy, affordable and high quality daily consumer goods. Based on the presented Veyseloglu Retail Index, it is clear that the Group of Companies serves its mission by pursuing a reasonable and maximum stable pricing policy.

5 October 2021

Veyseloglu Group of Companies announced the Retail Index for September

The Veyseloglu Retail Index includes the most purchased 4,317 products by customers of Veyseloglu Group of Companies. This index includes fresh food, food and non-alcoholic beverages, alcohol and tobacco products. Each category is weighed according to sales volumes. As a result, it is possible to track change in average annual and monthly product prices.Compared to Semptember 2020 in September 2021 the product prices included in the "Veyseloglu Retail Index" increased by 7,7%. Compared to September 2020 in September 2021 there was an increase by 6,7% in fresh food, 9,5% in food and non-alcoholic beverages and 5,8% in alcohol and tobacco products.